مدیر کل حفظ آثار و دفاع مقدس کردستان  شهادت «محسن فخری زاده» را تسلیت گفت

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان در پی شهادت محسن فخری زاده پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۴۲۸۶۴۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۷ - 28November 2020

مدیر کل حفظ آثار و دفاع مقدس کردستان  شهادت «محسن فخری زاده» را تسلیت گفتبه گزارش دفاعپرس از کردستان، سردار «ذبیح الله مالکی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس کردستان در پیامی شهادت دکتر محسن فخری زاده را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

عن رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم: «خیر الناس من حبس نفْسه فی‌ سبیل ‌الله، یجاهد اعدائه و یلتمس الـموت فی‌ مصافّه»

انقلاب اسلامی مفتخر است که در طول حیات چهل ساله خود آن چنان آسایش را از چشم دشمنان خداوند ربوده و آن چنان مردان بزرگی را در مکتب پیر جماران پرورش داده که دشمنان زبون را به استیصال کشانده است. بطوری که هر از چند گاهی، دست به انجام عملیات مذبوحانه و کور ترروریستی زده و شخصیت های مختلف نظامی، علمی، پژوهشی و فرهنگی را هدف قرار داده اند.

دشمنان مادی گرای ما معنای شهادت و برکت خون شهید را نمی فهمند، جریان شیطانی صهیونیزم، نمیداند که «...بل احیا عند ربهم یرزقون» به چه معناست. آن کس که بزرگترین دارائی خود، یعنی جان خویش را با خداوند معامله کند، قدم در راه تحقق اراده های الهی بر زمین نهاده است و خود خداوند ضامن به ثمر رسیدن اهداف اوست. همانگونه که در طول این سالیان بارها و بارها به تجربه اثبات شده است، ترور و به شهادت رساندن فرزندان این انقلاب، نه تنها خللی در حرکت عظیم این ملت ایجاد نکرده بلکه باعث سرعت بخشیدن به این نهضت نورانی شده است

اینجانب ضمن محکومیت این ترور ناجوانمردانه، شهادت رییس خدوم سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروی های مسلح، دانشمند و مجاهد شهید محسن فخری‌زاده را که در آستانه سالگرد شهادت سردار بزرگ سپاه اسلام، شهید حاج قاسم سلیمانی و دانشمند هسته‌ای شهید شهریاری، توسط ایادی مزدور اسرائیل جنایکار به فیض شهادت نائل آمد؛ به خانواده عزیز ایشان، تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار